Warning to ALL Yotties on Clyde

claymore

Visit site
TT - I'm not sure that many english people are called Finlay or Farookyerha - I once overheard someone shout in their plummiest accent from a ski lift in somewhere or other "I say Julian, I believe you're overdoing the poles a little" which has always had me convinced that all Posh English persons are called Julian.

<hr width=100% size=1>regards
Claymore
/forums/images/icons/smile.gif

claymore

Visit site
Thash a fair point ma shun. Ah wiz thinkin' tae get ma heed in yin o' they tairtan bunnets. Ma faither hed a praper tammie but ma Mither disnae ken whaur it micht be - she's a slave tae ra bottle, so she is.

Claymore

ParaHandy

Visit site
real sorry tae hear aboot yer ma .... dae ye still get 3p on ra empties?

orra thon ayrshire types frae troon and sich places wull hae ra golfing tartan bunnets oan ... can ye nae nip doon tae ra pitch and put and buy yin?

ah'm thinking that as you go about "smoothing" donald's path, perhaps you could be shouting "fore" (or is it 4?)

<hr width=100% size=1>

Twister_Ken

'ang on a mo, I'll just take some bearings
Visit site
Non-Julians

One OOD34 championship there was a boat registered with the RYS. And I'm not joking. One of the crew was called Justin, one was Tarquin and one was Woger. Cries (from the rest of the fleet) of "Water, Woger!" or "I say Tarquin, starboard old boy" resounded around the Solent.

<hr width=100% size=1><A target="_blank" HREF=http://www.writeforweb.com/twister1>Let's Twist Again</A>

claymore

Visit site
OK - 5 years ago ah wiz ra undisputed puttin champ in ra family challenge at Lairgs so it shudnae be tae difficult tae get masel a bunnet.
Donal's path smoothin. When youse is oan ra big motorboatietypiethingie - which is stairboord? Wull ah hef tae shoot oot er dye think thet wid give ra game awa'an they fifies wid rumble oor wee scam an ken as ah' ken't all alang thet ah' shuid hae getten oot o' their ways? Dye think ah shuid jest look kinda daft an press oan?

Claymore

claymore

Visit site
Re: Non-Julians

Brilliant
They never end up with birds called sharon or tracey though do they?
Anyway, must dash back to Tania

Claymore

Aja

Visit site
The Fifies will never unnerstaun whit yer oan aboot Mr. Ther're aw yanks that cun afford these beasties.

<hr width=100% size=1>

Ohdrat

Visit site
Re: Say hello to Flika for me

Flica II has pulled out according to the regatta web site../forums/images/icons/frown.gif

<hr width=100% size=1>

Other threads that may be of interest