Regarding Henry

claymore

Visit site
Henry is a water sucking hoover typie thing. Having a very deep bilge which had just begun to pong a bit towards the end of the season - I spent Saturday sloshing and possing a mixture of gallons of hot water, bilge cleaner flash and dettol down there and using the bilge pumps to empty it out into a container via a tube to the skin fitting. The strum box prevents the final bit of water being pumped out - enter Henry. Result - pristine, dry sweet smelling bilges.
Henry cost me a tenner for the weekend from the local miniquip hire depot.

regards
Claymore

rich

www.portofjersey.je
I don't think henry's are waterproof, you need a vax, for that job,ps may be henry's got a big brother.

rich :)) <P ID="edit"><FONT SIZE=-1>Edited by rich on 04/11/2002 23:37 (server time).</FONT></P>

tome

www.google.co.uk
Great idea, but I'll need to hire Henry before his innards disintegtrate after his encounter with your bilges. If they haven't already, they will after I finish with him.

Pity the poor hire company...

jimi

Visit site
Funnily enough I purchased a little Jabsco hand pump at the weekend. The idea primarily being to pump diesel from a spare cannister. However I sent a happy half hour on Sunday sucking up stray bits of moisture from inaccesible bits in the bilges and under the engine with it.

claymore

Visit site
Is tha' cos ye didnae want tae lash oot on a bit o yon elektrickery or dae ye jest prefair a hand jobbie?
Ah wis wonderin whaur ye'd gotten tae laddie. Ah'm hevin second thochts aboot ma new place o' employ - a' this siller is fine but whit aboot ma friens on ra forum?

regards
Claymore

EdEssery

Visit site
I've got a fella called Pela and he'll suck up anything from anywhere - even oil out of a dipstick hole - six litres at a time...

Ed

jimi

Visit site
Weel a bit o' baith really. Ah've no been aroon cos ra missus wantid wan o' them furrin holidays, masell ah wid hae bin happy wi' Ardrossan an' a wee trip tae Millport. But nae use. So aff we went tae Kos and sailed (or more correctly motorsailed) as far as Patmos. Ah tell ye it wis a richt crack, parteecularly when ra Dagos started chuckin' sticks o' dynamite at each ither! We got back tae sanity oan Friday. Am no' fur yin o' them things agin, a' that suncream jist brings ye oot in spots!

Robin2

Visit site
When I was in USA in September one of the boat shops had small wet and dry vacs for $30. Pity they were too big to carry home. I saw a big one in a DIY store last weekend for €60 - just a bit too big to store on baord.

Maybe someone knows where there are small cheap ones for sale this side of the pond?